SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange zmieni reklamy Orange na Kartę z porównaniem do Play

Orange Polska zmieni reklamy Orange na Kartę porównujące tę taryfę z ofertą Play, po tym jak ten drugi telekom wprowadził nową promocję. Nie jest jeszcze pewne, czy zmienione zostaną także analogiczne reklamy z porównaniami do ofert Plusa i T-Mobile.

kadr z reklamy Orange na Kartę z porównaniem do oferty Playkadr z reklamy Orange na Kartę z porównaniem do oferty Play

Emitowane od połowy zeszłego tygodnia reklamy Orange na Kartę pokazują, jak Robert Górski w roli kioskarza zachęca piłkarzy w strojach w barwach nawiązujących do logotypów Plusa, Play i T-Mobile, żeby przeszli do promowanej taryfy. Kampania podkreśla, że warunki w niej (po doładowaniu za 26 zł: nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci przez 31 dni oraz, oraz 6 GB pakietu internetowego na 30 dni) są atrakcyjniejsze niż w podobnych ofertach konkurencyjnych sieci. W spotach pojawiają się też żartobliwe aluzje do reklam Play z celebrytami, Plusa z powiedzeniem „Brawo ja” i T-Mobile z Tomaszem Kotem.

W czwartek T-Mobile i Play zdecydowanie zareagowali na tę kampanię. Pierwszy operator przypomniał, że parę dni wcześniej przedłużył do 14 czerwca obowiązywanie promocji w T-Mobile na Kartę, Internet na Kartę oraz Mix, w ramach której po doładowaniu za minimum 25 zł dostaje darmowe 10 GB internetu do wykorzystania przez 30 dni. Zwrócił się też z prośbą do Orange o „zaprzestanie rozpowszechniania informacji niepełnych i nierzetelnych, które mogą wprowadzić konsumentów w błąd”, zarzucając konkurentowi działania nie fair.

Z kolei Play poinformował w czwartek, że wprowadza nową promocję w Formule Unlimited na Kartę. Oferta obejmuje nielimitowane połączenia i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz 6 GB pakietu internetowego na 30 dni po doładowaniu za 25 zł

- Skoro mamy lepszą ofertę, to kampania Orange na Kartę staje się nieprawdziwa i spodziewamy się, że zostanie szybko zakończona. W internecie reklamy można wyłączyć dosłownie dzisiaj, ale rozumiemy też, że w mediach tradycyjnych potrwa to trochę dłużej - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik Play.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W piątek Gruszka dodał na blogu Play: „Piszę do Wojtka z Orange, bo to rozsądny facet i może wszystko załatwić ;-) A tak poważnie to po wczorajszej zmianie naszej oferty reklama Orange (ta z kioskiem i fioletowym piłkarzem) nie jest już aktualna. Ciągle ją jednak widzę online, a wiem, że można ją wyłączyć w dwie godziny ;-) Jakby co podpowiemy jak to zrobić. Sama zmiana mikro tekstu w legalu nie jest rozwiązaniem fair ;-)”. - Przy okazji obiecuję publicznie, że my w takiej sytuacji zachowamy się FAIR PLAY! - zadeklarował rzecznik Play.

Po kilku godzinach odpowiedź zamieścił na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. - Po wczorajszej zmianie oferty Playa (chodzi o tę tzw. formułę, pewnie za chwilę wspartą kolejnymi celebrytami), to rzeczywiście nasza reklama stała się nieaktualna - przyznał. - Ale reklamy nie wyłączymy, tylko ją… zmienimy na aktualną. I klienci znowu ocenią, czyja propozycja prepaid jest lepsza. Potrzebujemy tylko chwilkę czasu - zapowiedział. - Swoją drogą jak niewiele trzeba, aby zmobilizować fioletową konkurencję, żeby szybko poprawiła ofertę. Podjęliście rękawice i gramy dalej - zwrócił uwagę Jabczyński.

Czy to oznacza, że zostaną zmienione tylko reklamy Orange na Kartę z porównaniem do oferty Play, czy także te odnoszące się do Plusa i T-Mobile? - Nie udzielamy informacji, w jaki sposób i co konkretnie zmienimy - odpowiedział Wojciech Jabczyński portalowi Wirtualnemedia.pl. - Potrzebujemy troszeczkę czasu, żeby dokonać zmian. To kwestia kilku dni - zaznaczył. Nie ujawnił, czy powstaną zupełnie nowe reklamy, czy wprowadzone zostaną zmiany w obecnie emitowanych.

Dołącz do dyskusji: Orange zmieni reklamy Orange na Kartę z porównaniem do Play

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misiek
Super! Najważniejsze, że skorzystają na tym klienci i Orange i Play.
odpowiedź