Orange z wyciskaniem tysiaka i piłkarzykami promuje „wyprzedażowe trójpaki” (wideo)
Startuje kampania reklamująca wyprzedażową ofertę Orange Polska. Akcję, opartą na spotach z udziałem grupy aktorów mieszkających w apartamentowcu, przygotowały firmy Publicis Poland, VML Poland i Initiative Warszawa.
W reklamach prezentowane są „wyprzedażowe trójpaki”, czyli zestawy trzech różnych usług i urządzeń dostępne obecnie w Orange z dużymi rabatami.
I tak klienci usług stacjonarnych Orange zawierający lub przedłużający na 24 miesiące umowę na taryfę Smart Plan LTE Open z abonamentem 69,99 zł otrzymują obniżenie kwoty abonamentu do 39,99 zł, smartfon Samsung Galaxy A5 za 129 zł oraz kijek do selfie (łączna wartość zniżek wynosi ponad tysiąc zł). Z kolei klienci usługi mobilnej Orange z miesięczną opłatą wynoszącą minimum 29 zł, którzy podpiszą lub przedłużą na 24 miesiące umowę na LTE FreeNet 59,90, uzyskają obniżkę abonamentu do 29,95 zł przez sześć miesięcy, nielimitowany internet LTE oraz dwa tablety (zniżki w sumie wynoszą ponad 500 zł).
Spoty pokazują zabawne scenki z życia rodzinnego mieszkańców apartamentowca, którzy w kampaniach Orange występują od połowy listopada. W ich rolę wciela się grupa aktorów, m.in. część tych z serialu „Rodzinka.pl”, którzy przez poprzednie dwa lata promowali już telekom.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, za aktywności w internecie odpowiada agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Orange z wyciskaniem tysiaka i piłkarzykami promuje „wyprzedażowe trójpaki” (wideo)