Orange niestandardowo reklamuje Orange Open (wideo)
W telewizji, prasie, radiu, internecie i kinach ruszyła kampania reklamująca taryfę Orange Open. Akcję - obejmującą m.in. formaty niestandardowe - na zlecenie TP SA przygotowały firmy Leo Burnett, Opus Film, Platige Image i MEC.
Kampania Orange Open informuje, że w ramach tej taryfy można połączyć FunPack HD z internetem mobilnym i/lub telefonią komórkową, uzyskując nawet 30 zł miesięcznej zniżki (zobacz szczegóły tej oferty). Reklama - pokazująca, w jaki sposób Orange Open przydaje się w codziennym życiu - jest utrzymana w takiej samej stylistyce jak ostatni spot promujący rebranding TP na Orange (obejrzyj go).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasę (tygodniki opinii, magazyny z segmentu „people”, miesięczniki), internet (m.in. YouTube, WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, TVNplayer.pl), kina (spot z elementem 3D) oraz radio (interaktywny konkurs dla słuchaczy Radia ZET).
W kampanii wykorzystanych zostanie kilka rozwiązań niestandardowych. I tak abonenci sieci kablowej Multimedia Polska wyposażeni w dekodery dwukierunkowe będą mogli w czasie emisji reklamy Orange Open, naciskając przycisk na pilocie, wejść w interaktywną zakładkę i pobrać darmowy dzwonek z muzyką ze spotu. Natomiast posiadacze smartfonów i tabletów z aplikacją Aurasma będą mogli zobaczyć m.in. obraz w 3D i film reklamowy. Ponadto na części billboardów zainstalowane zostaną routery z darmowym WiFi.
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, produkcją spotów zajęła się firma Opus B, a ich postprodukcją - Platige Image, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Orange niestandardowo reklamuje Orange Open (wideo)