Option One gotuje z Fixem Knorra
W pierwszym tygodniu lutego agencja Option One - Sales & Marketing Services rozpoczęła akcję degustacyjną i animacyjną dla FIXów marki Knorr
Jej celem jest edukacja konsumenta na temat tego, czym jest FIX, ze szczególnym naciskiem na bogactwo jego składników, które sprawia, że z Fixu Knorr powstaje gotowe danie.
Podczas akcji organizowanej w największych hipermarketach w Polsce i nastawionej na dotarcie do jak największej grupy docelowej, prezenterki prowadzą degustację gorących dań z Fixów do potraw chińskich oraz do kurczaka po meksykańsku. Dodatkowo, w mniejszych punktach sprzedaży prowadzona jest animacja sprzedaży i rozdawane są książeczki z przepisami na dania z Fixem Knorra.
Na dzień dzisiejszy Fixy to 12 różnych wariantów, w tym 2 nowe smaki - Fix do spaghetti 4 sery z brokułami i Fix do kurczaka a la Strogonoff.
Aby akcja wypadła przekonująco biorą w niej udział prezenterki reprezentujące odpowiednią grupę wiekową (powyżej 30 lat) i prowadzące własne gospodarstwo domowe. Agencja Option One przygotowała projekt i wykonała stroje prezenterek, stoiska promocyjne oraz POS'y. Dodatkową ciekawostką jest wyposażenie prezenterek w sprzęt nagłaśniający, co pozwala nawet dużej grupie konsumentów wziąć udział w prezentacji.
Dołącz do dyskusji: Option One gotuje z Fixem Knorra