SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Option One dla Bayer Healthcare

Option One pracuje nad rozszerzeniem dystrybucji kluczowych marek Bayer Healthcare.

Firma Bayer prowadzi wspólnie z agencją Option One - Sales & Marketing Services projekt, którego celem jest rozszerzenie dystrybucji numerycznej marek Aspirin, Rennie i Alka Seltzer. W ramach akcji zespół kontraktowych przedstawicieli handlowych Option One zajmuje się wprowadzaniem produktów do punktów nie prowadzących dotychczas ich sprzedaży oraz wdrażaniem ekspozycyjnych standardów merchandisingowych. Projekt obejmuje przede wszystkim sklepy handlu tradycyjnego, gdzie rezultaty monitorowane są na bieżąco poprzez porównanie z audytem AC Nielsen.

W ramach współpracy z Bayer agencja Option One zajmuje się strategią rozbudowy dystrybucji, organizacją pracy zespołu handlowego oraz prowadzeniem systemu raportowych baz danych.

Kontraktowe zespoły sprzedażowe to jedna z najchętniej kupowanych kompetencji Option One. Oprócz tego firma świadczy również usługi w zakresie detailingu medycznego, merchandisingu, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych. Na liście klientów agencji obok Bayer znajdują się Procter & Gamble, Danone, Sony i Aviko.

Dołącz do dyskusji: Option One dla Bayer Healthcare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl