Open Media dla Südzucker Polska
Agencja PR Open Media przygotowała intensywną wakacyjną kampaniępublic relations dla producenta cukru marki Cukier KrólewskiSüdzucker Polska.
Hasło kampanii: Owocne lato! ma przypominać o zaletachprzetworów owocowych przygotowywanych na bazie cukru białego.
Działania public relations prowadzone są w prasie ogólnopolskieji regionalnej oraz w Internecie. Na potrzeby kampanii powstałymateriały prasowe zawierające tradycyjne, domowe recepturyprzetworów. Poza wypróbowaniem przepisów Czytelniczki i Czytelnicymogą wziąć udział w konkursach, w których nagrodami są zestawy:słoiczki z wizerunkiem owoców, kuchenny fartuszek, rękawica ipodkładka kuchenna.
Działania PR stanowią wsparcie kampanii promocyjnejprzygotowanej dla Südzucker Polska przez agencję Demo EffectiveLaunching.
Kampania obejmie:
reklamy w najbardziej poczytnych tytułach kobiecych (Tele Tydzień,Życie na Gorąco, Poradnik Domowy),
reklamy w prasie branżowej (Detal dzisiaj, Supermarket News,Wiadomości Handlowe),
promocję konsumencką,
animacje w punktach sprzedaży,
materiały POS w sieciach handlowych oraz hurtowniach.
Krótko:
Firma: Südzucker Polska
Produkt: cukier biały marki Cukier Królewski
Cel: przypomnienie o zaletach przetworów owocowych sporządzanych nabazie cukru białego
Strategia i kreacja : Demo Effective Launching
Działania public relations: Open Media
Środki przekazu: prasa, materiały POS, Internet, animacje wpunktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Open Media dla Südzucker Polska