ONZ uruchamia kampanię 'Hopenhagen'
Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ) we współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy (International Advertising Association - IAA) i koalicją agencji reklamowych przygotowała kampanię promującą zbliżającą się konferencję w sprawie zmian klimatu (Climate Change Conference).
Zaplanowana na grudzień konferencja odbędzie się w Kopenhadze. Delegaci ze 192 krajów mają na niej ratyfikować nowe międzynarodowe porozumienie dotyczące przeciwdziałania globalnemu ociepleniu, które zastąpi Protokół z Kioto.
Aby zwiększyć świadomość odnośnie wagi tego wydarzenia, ONZ uruchamia kampanię o nazwie 'Hopenhagen'. Reklamy w pierwszej fazie kampanii będą kierować konsumentów do nowo powstałej witryny hopenhagen.org, gdzie będą oni mogli zapoznać się z kwestiami dotyczącymi zmian klimatu, wyrazić własne opinie, a także przesyłać wiadomości do uczestników grudniowej konferencji. Z kolei szersza kampania reklamowa zostanie uruchomiona we wrześniu.
W pracach nad kampanią 'Hopenhagen' uczestniczyły takie agencje jak Ogilvy & Mather, Euro RSCG, McCann Worldgroup, Draftfcb, Saatchi & Saatchi, Interbrand, Tribal DDB i Digitas.
źródło: guardian.co.uk
Dołącz do dyskusji: ONZ uruchamia kampanię 'Hopenhagen'