Online Media Group jako Optimise stawia na efektywność
Agencja performance marketingowa Online Media Group przeprowadziła swój globalny rebranding, zmieniając nazwę na Optimise. Ma to odzwierciedlać szersze kompetencje firmy oraz jej nacisk na efektywność.
- Rynek performance zmienia się wchodząc w obszary związane z kanałem mobilnym oraz efektywną optymalizacją. Optimise to nie tylko ogromne zaplecze technologiczne, to też wspaniały zespół specjalistów oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie. Rebranding, który przeszliśmy jest konsekwencją tych działań, a także jasnym komunikatem, że chcemy wspierać naszych klientów w optymalizacji ich działań w zakresie performance marketingu - tłumaczy zmianę nazwy Magdalena Czachowska, dyrektor zarządzająca polskiego biura agencji.
- Wraz z naszą nową nazwą prezentujemy nowe rozwiązania i szereg dodatkowych możliwości systemowych - dodaje Michał Pachnik, dyrektor operacyjny firmy. - W ostatnim czasie intensywnie pracowaliśmy nad wieloma projektami, które teraz możemy z dumą prezentować. Są to zarówno rozwiązania technologiczne, jak i operacyjne, które w znaczącym stopniu pomagają w optymalizowaniu każdej kampanii, aktywności mobile czy programu partnerskiego - wylicza.
Agencja działa od 1999 roku, ma siedzibę główną w Norwich w Wielkiej Brytanii oraz biura w Warszawie, Delhi, Sydney i Sao Paulo. Zatrudnia 160 pracowników. Realizuje działania z zakresu sieci afiliacyjnej, rozwiązań dla marketingu mobile, optymalizacji kanałów dotarcia oraz generowania leadów. Pracuje dla ponad 200 marek, notuje roczne obroty w wysokości ponad 30 mln funtów.
Dołącz do dyskusji: Online Media Group jako Optimise stawia na efektywność