„Onet Rano”: Jarosław Kuźniar redaktorem naczelnym, Michał Wojak business managerem
Jarosław Kuźniar objął funkcję redaktora naczelnego grupy programów „Onet Rano”, a Michał Wojak został ich business managerem. Obaj pracują przy tych programach od dwóch lat.
Jako redaktor naczelny Jarosław Kuźniar będzie odpowiadał za dalszy rozwój programowy „Onet Rano” (m.in. koncepcje nowych formatów).
Kuźniar jest związany z „Onet Rano” od prawie dwóch lat. Jest jednym z gospodarzy pasma, ponadto przygotowuje reportaże z różnych krajów w ramach cyklu „Onet on Tour”. Poprzednio pełnił w Grupie Onet-RAS Polska funkcje dyrektora programowego ds. krótkich treści wideo, wcześniej przez wiele lat był związany z Grupą TVN.
Michał Wojak jako business manager „Onet Rano” będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania operacyjne, a także dalszy rozwój komercyjny formatów wokół głównego brandu w ramach obszaru zarządzanego przez Sabinę Lipską, dyrektora wideo w Grupie Onet-RAS Polska.
Wojak pracuje w firmie od ponad dwóch lat, poprzednio był senior video project managerem w biurze reklamy Media Impact Polska, a przedtem szefem produkcji. Wcześniej przez cztery lata pracował w TVN Media (m.in. jako szef zespołu redakcyjnego), a także jako dziennikarz (m.in. w nc+).
- W ciągu dwóch lat zbudowaliśmy w polskim internecie wyjątkową markę. Programy z grupy Onet Rano są obecne na wszystkich dostępnych platformach cyfrowych zarówno w formie video, jak i audio. Sukces zobowiązuje i mobilizuje nas do dalszego rozwoju stąd zmiany w organizacji zespołu - komentuje Sabina Lipska.
Nowe odcinki „Onet Rano” od 3 września
Kolejny sezon „Onet Rano” ruszy w najbliższy poniedziałek, poranne odcinki będą emitowane od poniedziałku do piątku. Każdy składa się z przeglądu prasy i zazwyczaj trzech wywiadów w samochodzie oraz części studyjnej („Onet Rano #Wiem”). Niektóre odcinki są realizowane w różnych miastach (w ramach cyklu „Onet Rano #wPodróży”).
Oprócz Jarosława Kuźniara gospodarzami w poszczególne dni są Bartosz Węglarczyk, Iwona Kutyna, Robert Feluś i Piotr Kędzierski. „Onet Rano” można oglądać na stronie głównej Onetu oraz na profilach programu w mediach społczenościowych.
W cyklu promowały się dotychczas (głównie poprzez lokowanie produktów i marketing natywny) firmy Lexusem, BP, Volvo, mBank, T-Mobile i Huawei.
Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Onet.pl zanotował 16,73 mln realnych użytkowników i 1,55 mld odsłon, a wszystkie strony i aplikacje internetowe Grupy Onet-RAS Polska - 20,63 mln użytkowników i 2,59 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: „Onet Rano”: Jarosław Kuźniar redaktorem naczelnym, Michał Wojak business managerem