Omnibus Express i CATI<24 w ofercie Homo Homini
Instytut Badania Opinii Homo Homini wprowadza do swojej oferty sondaże Omnibus Express i CATI<24. Oba są realizowane telefonicznie, a ich wyniki są przekazywane klientom tego samego dnia.
Omnibus Express to usługa w ramach sondażu telefonicznego realizowanego przez Homo Homini w każdy piątek od godz. 12:00. Ankieta obejmuje grupę powyżej 1000 dorosłych Polaków, z zachowaniem 3-procentowego błędu oszacowania. Firmy zainteresowane zleceniem minibadania, złożonego najwyżej z trzech pytań, mogą je zgłaszać przez cały tydzień, a te otrzymane przez instytut do godz. 10:00 w piątek są uwzględnianie w ankiecie. Jej wyniki w formie zestawień tabelarycznych są dostarczane klientom jeszcze w piątek do godz. 23:00. Cena jednego pytania w takim sondażu zaczyna się od 500 zł netto.
Z kolei CATI<24 to to badanie telefoniczne złożone z ok. 8 pytań. Jeżeli firma zleci je przed południem, otrzyma wyniki do 23:00 tego samego dnia. Koszt sondażu przy grupie ankietowanych powyżej 500 osób wynosi 2,5 tys. zł, a przy grupie powyżej 1000 respondentów – 5 tys. zł. Badanie – podobnie jak Omnibus Express – jest realizowane na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków, a błąd oszacowania nie przekracza 3 proc.
– Wielokrotnie spotykamy się z zapytaniami klientów o realizację sondaży obejmujących od jednego do trzech pytań, ale wcześniej koszt samodzielnej realizacji takiego badania był dużą barierą – uzasadnia wprowadzenie usługi Omnibus Express Marcin Duma, prezes Homo Homini. – Natomiast samodzielne sondaże realizowane ekspresowo są niezastąpione, kiedy potrzebne jest zbadanie oceny bieżących wydarzeń w momencie, gdy mają one miejsce – dodaje Anna Karasińska, wiceprezes firmy kierująca w niej działem badawczym.
Przypomnijmy, że niedawno ekspresowo realizowane sondaże telefoniczne wprowadziła do swojej oferty PBS DGA (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Omnibus Express i CATI<24 w ofercie Homo Homini