OMG z nowym narzędziem do kupowania reklam w telewizji
TV Warrior to nowy optimzer telewizyjny stworzony przez zespółsoftware development OmnicomMediaGroup. Z nowego narzędziakorzystają domy mediowe wchodzące w skład grupy: Optimum Media OMD,Macroscope OMD, PHD i Easymedia.
Jak informuje w komunikacie OmnicomMediaGroup, TV Warrior tonarzędzie całkowicie dostosowane do specyfiki polskiego rynkutelewizyjnego i wyposażone w najnowocześniejsze algorytmy doprzetwarzania danych i optymalizacji.
Z jego użyciem proces przygotowywania predykcji oglądalności dlaok. 15 tys. breaków w 9 stacjach dla ponad 120 grup celowych odbywasię w sposób automatyczny i scentralizowany w ciągu zaledwie 1-2godzin uwzględniając nawet prognozy pogody. Proces optymalnegodoboru przerw reklamowych do kampanii również odbywa sięautomatycznie na podstawie wprowadzonego przez media planerabriefu. Zaszyte w narzędziu modele pozwalają na optymalizację podkątem wybranego kryterium. spośród m.in: minimalizacji kosztubudowania zasięgu efektywnego, minimalizacji CPP, maksymalizacjidopasowania (AFF) itd. System automatycznie podpowiada planeromtakże najefektywniejszą (tańszą) metodę zakupu (pakiet vs cennik)dla każdego breaku reklamowego.
- Dzięki użyciu TV Warriora planerzy w domach mediowych OptimumMedia OMD, Macroscope OMD, PHD oraz Easymedia mają przewagę czasu wwyborze i dostępie do najatrakcyjniejszych pozycji w cenniku -głosi komunikat OMG.
Dołącz do dyskusji: OMG z nowym narzędziem do kupowania reklam w telewizji