OMD współpracuje z iBillboard. Double billboardy w modelu RTB
Dom mediowy OMD rozpoczyna strategiczną współpracę z firmą iBillboard. Dzięki temu reklamy w formacie double billboard udostępnia w modelu zakupowym RTB.
- Kluczowym argumentem przemawiającym za podjęciem współpracy z iBillboard był fakt, że jako platforma lokalna uwzględnia ona specyfikę polskiego rynku i jako pierwsza oferuje dostęp do najpopularniejszego u nas formatu reklamowego: double billboard 750 x 200 - argumentuje Arkadiusz Miegoń, display marketplace director w OMD.
>>> iBillboard z RTB startuje w Polsce, szefem Marta Lech-Maciejewska
- Wszystkie kampanie realizowane w modelu RTB audience targeting w ramach naszego systemu są mierzone i optymalizowane w czasie rzeczywistym - opisuje Michał Daniluk, członek zarządu OMD ds. nowych mediów. - Bardzo szybko więc będziemy w stanie określić, na ile popularność tego formatu jest uzasadniona, biorąc pod uwagę jego efektywność jeśli chodzi o pozyskiwanie jakościowych kontaktów reklamowych i użytkowników - dodaje.
>>> OMD z reklamami RTB dzięki partnerstwu z mexad
- Z ciekawością czekamy na wyniki pierwszych kampanii mierzących efektywność double billboardu w konfrontacji z dotychczas dostępnymi formatami - podkreśla Michał Daniluk.
Dołącz do dyskusji: OMD współpracuje z iBillboard. Double billboardy w modelu RTB