OMD Poland kusi tanią reklamą w TV
OMD przekonuje, że może "załatwić" tańszą reklamę w telewizji nawet o 10%
Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland, zachęca zewnętrznych klientów reklamowych do skorzystania z usług domów mediowych Optimum Media OMD, Macroscope OMD, sugerując im, że tegoroczna podwyżka cen w stacjach telewizyjnych nie dotknęła klientów OMD.
Jak nieoficjalnie dowiedział się serwis "Media i Marketing Polska" Bierzyński sugeruje, iż jest w stanie zaproponować koszty w telewizji o 10 proc. niższe od innych agencji.
- To nie jest żadna masowa akcja newbusinessowa, podjęliśmy rozmowy o współpracy z kilkoma klientami lub kontynuujemy rozmowy wcześniej rozpoczęte, a jednym z elementów tych rozmów są kwestie ceny. Uważam, że nie jest to praktyka wyjątkowa, na polskim rynku czy w skali międzynarodowej takie sytuacje się zdarzają. Nie rozumiem zatem niepokoju mojej konkurencji. Jestem zadowolony z tegorocznych negocjacji. Te agencje, które wcześniej działały w ten sam sposób przeciwko domom mediowym należącym do OMD Poland, muszą się liczyć z kontrakcją - powiedział "MiMP" Bierzyński, nie komentując jednak, czy rzeczywiście koszty będą o 10 proc. niższe.
Dołącz do dyskusji: OMD Poland kusi tanią reklamą w TV