SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD łączy agencje. Na czele Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, odchodzą Anna Podskarbi i Robert Plesko

Holding marketingowy OMD Group łączy swoje agencje mediowe OMD Optimum Media i OMD Macroscope. Ich szefową została Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, z firmami żegnają się natomiast Anna Podskarbi i Robert Plesko.

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, fot. materiały prasoweAlicja Miklaszewska-Kowalczuk, fot. materiały prasowe

W komunikacie OMD Group wylicza, że połączenie OMD Optimum Media i OMD Macroscope umożliwi lepszą koordynację działań, pełniejsze wykorzystanie wiedzy i doświadczenia pracowników oraz rozwój nowych koncepcji i rozwiązań. Według firmy przełoży się to pozytywnie na jakość obsługi klientów i dostosowanie oferty do ich potrzeb.

Dyrektor zarządzającą połączonej agencji, która będzie działać pod szyldem OMD, została Alicja Miklaszewska-Kowalczuk. Poprzednio zarządzała zespołem OMD Annalect zajmującym się przygotowywaniem strategii marketingowych na podstawie zaawansowanej analizy danych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- To ekspertka z bogatym doświadczeniem mediowym oraz analitycznym, co pozwoli agencji na lepsze kształtowanie oferty zorientowanej na dzisiejsze i przyszłe wymagania klientów czyli strategia danych, głęboka analityka oraz rozwój ecommerce - podkreśla Jakub Bierzyński, CEO w OMD Group.

Anna Podskarbi i Robert Plesko odchodzą z OMD

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk z holdingiem jest związana od prawie 12 lat. Pełniła różne funkcje związane z obsługą klientów oraz rozwojem usług analitycznych i technologicznych. Łącznie w branży agencji mediowych pracuje od prawie dwóch dekad.

Natomiast z OMD Group żegnają się Anna Podskarbi, poprzednio dyrektor zarządzająca OMD Optimum Media i Robert Plesko, dyrektor zarządzający OMD Macroscope.

Podskarbi z OMD Group była związana przez 15 lat. Agencją OMD Optimum Media zarządzała przez 12 lat, przedtem pełniła funkcję group account directora. Wcześniej pracowała jako menedżerka w Initiative i IDMnecie.

Robert Plesko kierował OMD Macroscope przez prawie 10 lat, przedtem pracował w tej agencji jako group account director, a także na tym stanowisku w PHD. Był też związany z Mediacom Warszawa i IDMnecie.

OMD Group należy do DDB i Bierzyńskiego

W skład OMD Group wchodzą też agencja OMD oraz jednostki specjalistyczne MDM (zajmuje się procesami decyzyjno-zakupowymi konsumentów), Resolution (marketing efektywnościowy), Fuse (branded content i influencer marketing), OMD Annalect i Tribal Media.

W 2021 roku grupa kapitałowa OMD przy wzroście przychodów z 453,78 do 510,09 mln zł osiągnęła 22,69 mln zł zysku netto, wobec 16,09 mln zł rok wcześniej. 70 proc. jej udziałów ma agencja reklamowa DDB Warszawa, a 30 proc. Jakub Bierzyński.

W ujęciu jednostkowym zysk netto wyniósł w 2021 roku 10,4 mln zł, w całości trafił do wspólników jako dywidenda.

Dołącz do dyskusji: OMD łączy agencje. Na czele Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, odchodzą Anna Podskarbi i Robert Plesko

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mateusz S.
Halooo, co tu taka cisza? Niech ktoś jakąś ploteczką sypnie?
odpowiedź
User
Ziutek
Halooo, co tu taka cisza? Niech ktoś jakąś ploteczką sypnie?

Mole.
odpowiedź
User
Przeciw monopolom
No cóż brak wpływów z TVP przez tak długi czas jak 8 lat, robi swoje. Czas zacząć działać na miarę rzeczywiście potrzebnych usług i w poczuciu że ma się konkurencję.
odpowiedź