SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karol Okrasa twarzą kampanii ofert pracy na OLX

Mistrz kuchni Karol Okrasa, na zaproszenie i we współpracy z OLX Praca proponuje posiłki do odgrzania podczas przerwy w pracy. To nowa kampania contentowa platformy ogłoszeniowej z Grupy OLX. 

Najnowsza kampania OLX Praca jest skierowana do każdego aktywnego na rynku pracy, kto ma ochotę urozmaicić swój lunchboxowy jadłospis. Przepisy dań proponowanych przez Karola Okrasę sprawdzą się również w wielu innych sytuacjach.

- Założenie projektu jest proste: ma być łatwo, zdrowo, niesztampowo i tak, by smakowało równie dobrze po odgrzaniu w mikrofalówce - mówi Łukasz Borowicz, brand & PR manager OLX Praca. - Do kalendarza naszych działań włączamy niezwykle przyjemny dla oka, nienachalny i osadzony w kontekście kategorii branded content, który internauci znajdą zarówno w naszych kanałach social mediowych, jak i w serwisie Zawodowo OLX - dodaje Borowicz.

W sferze offline zaplanowane zostały działania w ramach komunikacji wewnętrznej, kierowanej do pracowników OLX. Zwieńczeniem projektu ma być przygotowanie książki kucharskiej zawierającej poszerzony zestaw lunchowych przepisów przygotowanych przez popularnego szefa kuchni i autora telewizyjnych programów kulinarnych.

Karol Okrasa współpracował już z OLX Praca przy okazji realizowanych w formie telewizji śniadaniowej eventów OLX Know How.

 


 

Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa twarzą kampanii ofert pracy na OLX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl