SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OLX.pl z nowym logo, zmiany w wyglądzie serwisu i aplikacji (wideo)

Platforma ogłoszeniowa OLX.pl zyskała nowy logotyp, jednocześnie wprowadzono zmiany w wyglądzie jej serwisu i aplikacji mobilnej. To część globalnego redesingu OLX.

Wprowadzone właśnie logo OLX.pl jest jednokolorowe, a litery tworzące nazwę platformy mają inny krój niż w poprzednim znaku. W nowej identyfikacji wizualnej przeważają kolory grafitowy, koralowy, chabrowy i żółcień.

Nowa oprawa graficzna jest wdrażana przez OLX na całym świecie, stopniowo w kolejnych krajach. Firma przygotowała ją we współpracy z design.studio, które ma w dorobku projekty m.in. dla Premier League i Airbnb.

Równocześnie zmieniono szatę graficzną serwisu i aplikacji mobilnej OLX. Wprowadzono nowe ikony kategorii, w aplikacji u dołu pojawił się pasek, przy pomocy którego można szybciej przejść do wiadomości, obserwowanych ogłoszeń i ustawień swojego konta. Od teraz można też przeglądać obrazy wysyłane bezpośrednio w wiadomościach.

 

- Wierzymy, że to zmiana na lepsze. Wszystko, co robimy, robimy po to, by pomagać Polakom dokonywać dobrych wyborów, co zresztą OLX umożliwia od dekady. Od teraz będzie się to odbywać w nowoczesnej, designerskiej wersji - podsumowuje Michał Malewski, general manager OLX w Polsce.

- Mam nadzieję, że użytkownicy szybko oswoją się z nową szatą graficzną i polubią nowe funkcje, nad wprowadzeniem których pracowaliśmy długo i skrupulatnie - dodaje.

Jednocześnie OLX zapowiedział, że przekaże do 100 tys. zł (według zasady: złotówka za każde udostępnienie wpisu firmy) na zbiórkę Siepomaga.pl prowadzoną na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią koronawirusa.

Nowa odsłona OLX będzie wspierana działaniami reklamowymi w internecie, m.in. w social media. Kampanię we własnym zakresie przygotował i realizuje zespół platformy.

Według badania Gemius/PBI w marcu br. serwis OLX.pl zanotował 12,47 mln użytkowników, 1,38 mld odsłon oraz 17 minut i 52 sekundy średniego dobowego czasu korzystania, a aplikacja mobilna OLX miała 3,68 mln użytkowników.

Od kwietnia 2018 do marca ub.r. Grupa OLX, do której oprócz OLX.pl należą serwisy otoDom.pl, otoMoto.pl i Fixly.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 34,6 proc. do 656,51 mln zł oraz zysku netto ze 138,87 do 243,25 mln zł.

Dołącz do dyskusji: OLX.pl z nowym logo, zmiany w wyglądzie serwisu i aplikacji (wideo)

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Patryk
Ile może kosztować zrobienie takiego serwisu i aplikacji? Gdzie szukać wykonawcy takiego serwisu?
0 0
odpowiedź
User
Programista
Zależy o co konkretnie ci chodzi
I na jakim hostingu ostawisz stronke
0 0
odpowiedź
User
Patryk
Zależy o co konkretnie ci chodzi
I na jakim hostingu ostawisz stronke

Chodzi o serwis i funkcjonalność podobna do olx. Wszyscy mówią aby stawiać na cloudflare, aws ...
0 0
odpowiedź