Olimpijscy sponsorzy nie wykorzystują internetowego potencjału
Globalni sponsorzy igrzysk olimpijskich nie uwzględniają w swoich kampaniach marketingu w wyszukiwarkach, przez co tracą wielką szansę na dotarcie do internautów.
Z analizy przeprowadzonej przez firmę Synergy Digital wynika, że żaden ze sponsorów igrzysk Pekin 2008, jak również Londyn 2012, nie jest uwzględniony na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google po wpisaniu w niej prostych terminów związanych z olimpiadą, takich jak 'Beijing Olympics', 'Olympic Games' czy 'London 2012' - informuje serwis Brand Republic.
Sponsorzy nie wykorzystują także płatnych reklam w wyszukiwarkach. Przykładowo wpisując termin 'Olympic Games', na pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania nie znajdziemy żadnego odnośnika związanego z którąkolwiek z firm będących partnerem imprezy.
Na najwyższym 40. miejscu jest chiński producent komputerów Lenovo, a na pozycji 48. firma GE. Tymczasem żadna inna marka sponsorująca igrzyska nie znalazła się nawet w pierwszej setce wyników. Z kolei w przypadku terminu 'Olympics' najwyżej również jest Lenovo, ale dopiero na 247. miejscu.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Olimpijscy sponsorzy nie wykorzystują internetowego potencjału