SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olimpijscy sponsorzy nie wykorzystują internetowego potencjału

Globalni sponsorzy igrzysk olimpijskich nie uwzględniają w swoich kampaniach marketingu w wyszukiwarkach, przez co tracą wielką szansę na dotarcie do internautów.

Z analizy przeprowadzonej przez firmę Synergy Digital wynika, że żaden ze sponsorów igrzysk Pekin 2008, jak również Londyn 2012, nie jest uwzględniony na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google po wpisaniu w niej prostych terminów związanych z olimpiadą, takich jak 'Beijing Olympics', 'Olympic Games' czy 'London 2012' - informuje serwis Brand Republic.

Sponsorzy nie wykorzystują także płatnych reklam w wyszukiwarkach. Przykładowo wpisując termin 'Olympic Games', na pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania nie znajdziemy żadnego odnośnika związanego z którąkolwiek z firm będących partnerem imprezy.

Na najwyższym 40. miejscu jest chiński producent komputerów Lenovo, a na pozycji 48. firma GE. Tymczasem żadna inna marka sponsorująca igrzyska nie znalazła się nawet w pierwszej setce wyników. Z kolei w przypadku terminu 'Olympics' najwyżej również jest Lenovo, ale dopiero na 247. miejscu.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Olimpijscy sponsorzy nie wykorzystują internetowego potencjału

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl