Olimpiada w Internecie
Nowy serwis olimpijski PKO Banku Polskiego
W sieci pojawił się nowy serwis internetowy o tematyce sportowej, specjalnie przygotowany w związku ze zbliżającą się olimpiadą. Patronem olimpijskich stron jest sponsor polskiej reprezentacji - PKO Bank Polski. Przy tworzeniu portalu po raz pierwszy wykorzystano nowatorską formę sponsoringu on-line.
Sponsor reprezentacji olimpijskiej PKO Bank Polski, we współpracy z Wirtualną Polską, uruchomił nowy serwis internetowy. Pod adresem www.sport.pkobp.pl internauci będą mogli znaleźć aktualne wiadomości sportowe, informacje dotyczące samej olimpiady oraz sylwetki najlepszych sportowców. Współautorem serwisu jest agencja HYPERmedia.
Nowy portal olimpijski jest pierwszym dużym wdrożeniem internetowym dotyczącym igrzysk w Atenach. To zupełnie nowa kategoria sponsoringu online - mówi Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia - Witryna od początku była projektowana pod kątem produktów finansowych banku oraz maksymalnego wyeksponowania obecności sponsora. Jest to pierwszy tego typu projekt internetowy, w którym na taką skalę zintegrowano markę sponsora oraz treści komercyjne. Jednocześnie serwis będzie jednym z głównych ośrodków olimpijskich w polskiej sieci. Na internautów już dziś czekają setki najświeższych informacji dotyczących przygotowań olimpijskich, a wkrótce uruchomione zostaną konkursy i gry interaktywne.
Serwis olimpijski jest ważnym projektem w strategii marketingowej PKO Banku Polskiego. Mamy nadzieję, że adres www.sport.pkobp.pl stanie się źródłem rozrywki i informacji dla wszystkich miłośników sportu i że uda się choć w pewnym stopniu przenieść pozytywne emocje z nim związane w świat wirtualny. - mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO Banku Polskiego - Serwis olimpijski zapewni dostęp do najbardziej aktualnych informacji, dla każdego z nas, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania.
Po raz pierwszy w Polsce w kampanii promującej nowy serwis olimpijski wykorzystano technologię DHTML. Koncepcja kreacyjna przedstawia zarysy sportowców, którzy poruszając się ingerują w layout strony, gdzie umieszczona jest reklama. Pozostałe formy kampanii promocyjnej, m.in. interstitial, brandmark, wyświetlane są głównie na portalu Wirtualnej Polski, komunikatorze Gadu Gadu oraz w sieci reklamowej Adnet. Kampania została przygotowana przez agencję HYPERmedia.
Dołącz do dyskusji: Olimpiada w Internecie