Olga Sobieraj dyrektorem marketingu AmRestu w Europie Środkowej i Wschodniej
Z początkiem sierpnia Olga Sobieraj objęła funkcję dyrektora marketingu firmy AmRest w Europie Środkowej i Wschodniej. Poprzednio przez 16 lat była związana z holdingiem reklamowym Ogilvy&Mather.
Jako dyrektor marketingu AmRestu w Europie Środkowej i Wschodniej Olga Sobieraj odpowiada za działania marketingowe i public relations w tym regionie należących do koncernu marek KFC, Starbucks, Pizza Hut oraz Burger King. Będzie zarządzać tymi aktywnościami w Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji, w Serbii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii, Niemczech, Hiszpanii i Rosji.
Ostatnio tę funkcję pełniła Hanna Nowak. Obecnie przeszła do struktury operacyjnej AmRestu i odpowiada za rozwój marki Starbucks w Czechach i na Węgrzech.
Olga Sobieraj poprzednio przez 16 lat pracowała w Grupie Ogilvy&Mather, z której odeszła w maju ub.r. Pełniła tam różne funkcje dyrektorskie, była m.in. dyrektor zarządzającą Gruppa66 Ogilvy oraz CEO i członkiem zarządu Ogilvy Group Polska, a przez ostatnie dwa lata jako CEO zarządzała całą firmą. W listopadzie ub.r. funkcję CEO Grupy Ogilvy&Marther objęła Zuzanna Warowna-Toruńska.
Od 2013 do 2015 roku Olga Sobieraj była członkiem Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2008 roku jest związana z konkursem Effie Awards, najpierw czterokrotnie była jurorem, a potem członkiem komitetu organizacyjnego. Jest członkiem rad nadzorczych firm Wójcik Fashion i WeGirls.
Sobieraj jest absolwentką finansów i bankowości oraz zarządzenia i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła też studia MBA w Institut Francais de Gestion.
Dołącz do dyskusji: Olga Sobieraj dyrektorem marketingu AmRestu w Europie Środkowej i Wschodniej