Olga Frycz, Alan Andersz i Kamila Szczawińska w kampanii Reeboka promującej bieganie (wideo)
Reebok Polska zaczął wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą znaczenie biegania i zdrowego stylu życia. W akcji, prowadzonej głównie w internecie, biorą udział Alan Andersz, Kamila Szczawińska, Olga Frycz i członkowie grupy biegowej Gorilas Run Warsaw.
Bohaterowie akcji w krótkich klipach opisują swoje przygody z bieganiem. Ich historie mają przekonywać odbiorców, że każdego dnia warto założyć buty, wyjść na zewnątrz i po prostu biec.
W kampanii podkreślane jest, że każdy człowiek żyje średnio 25 915 dni, dlatego warto wykorzystać ten czas w pełni, także na aktywności sportowe.
Na stronie fitness.reebok.pl co tydzień będą publikowane klipy z kolejnymi bohaterami akcji: Alanem Anderszem, Kamilą Szczawińską, Olgą Frycz i członkami grupy biegowej Gorilas Run Warsaw. Ponadto w serwisie udostępniono kalkulator, za pomocą którego każdy użytkownik może sprawdzić, ile dni aktywnego życia ma jeszcze przed sobą.
Działania na polskim rynku są częścią globalnej kampanii „25.915”.
Dołącz do dyskusji: Olga Frycz, Alan Andersz i Kamila Szczawińska w kampanii Reeboka promującej bieganie (wideo)