Okocim Radler truskawkowo-lipowy będzie reklamowy przez piwowarów
Carlsberg Polska poszerza ofertę marki piwa Okocim o Radler Truskawka z kwiatem lipy. Wesprze go kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Upside, Initiative (IPG Mediabrands) i EDDA.
Nowy smak dołącza do obecnych już w ofercie Okocimia trzech wariantów: Radler z Limonką, Radler Grejpfrut z limonką oraz Radler Limonka i owoce leśne. Jak podaje Carlsberg, znalazły one uznanie konsumentów i ekspertów piwnych, czego dowodzą takie nagrody jak np. medale konkursu konsumenckiego Chmielaki Krasnostawskie .
Premierę Okocim Radler Truskawka z kwiatem lipy wspierać będzie kampania reklamowa, oparta na spotach tv z udziałem piwowarów, opowiadających o swojej pracy i zasadach panujących od ponad 170 lat w Browarze Okocim. Emisja spotów planowana jest w sezonie w głównych kanałach tv.
Za ich produkcję odpowiada agencja Upside, media zaplanował dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands), zaś materiały POS oraz projekt opakowań przygotowała agencja EDDA.
Radler Truskawka z kwiatem lipy dostępny jest w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l w rekomendowanej cenie detalicznej 3,09 zł. za butelkę, 3,72 zł. za puszkę i 14,89 zł. za 4-pak. Piwo ma niską zawartość alkoholu 2 proc.
Jak podaje Carlsberg piwa smakowe, w tym radlery, to warianty chętnie wybierane przez konsumentów. W 2017 roku sprzedaż piw smakowych w tym radlerów wzrosła wartościowo o 1,1 proc. a ich udział w rynku piwa wynosi 7,5 proc. Największe wzrosty w ujęciu wartościowym w ubiegłym roku odnotowano w sprzedaży piw bezalkoholowych - o 22,9 proc. oraz specjalności - o 16,9 proc. (dane za Nielsenem).
Dołącz do dyskusji: Okocim Radler truskawkowo-lipowy będzie reklamowy przez piwowarów