Okocim Radler reklamowany w nowej wersji smakowej
Carlsberg Polska wprowadza nowy wariant smakowy piwa Okocim Radler - grejpfrut z limonką. Będzie to wspierać kampania reklamowa w telewizji i sklepach.
Wprowadzenie nowej wersji smakowej Okocimia Radler producent uzasadnia dużą popularnością kategorii radlerów. W ub.r. piwa te pod względem ilościowym zanotowały wzrost sprzedaży wynoszący 70 proc.
- Nowy wariant powstał z myślą o młodych, dynamicznych osobach, które poszukują w piwie oryginalnego, lekkiego i przyjemnego smaku, niezależnie od sytuacji czy aury za oknem - opisuje Ewa Bednarska, młodszy specjalista ds. marketingu w Carlsberg Polska.
Okocim Radler o smaku grejpfruta z limonką jest dostępny w półlitrowych butelkach i puszkach (rekomendowana cena detaliczna butelki to 2,89 zł, a puszki - 3,50 zł) oraz czteropakach.
Nowy produkt będzie reklamowany w głównych stacjach telewizyjnych oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Za kreację kampanii odpowiada agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Okocim Radler reklamowany w nowej wersji smakowej