OKOCIM - największa akcja w branży piwnej
Upalne miesiące to okres żniw dla browarów. W sezonie 2002 ten kluczowy dla sprzedaży piwa okres dominuje aktywność Grupy Carlsberg Okocim. Wspierane silną kampanią mediową wprowadzenie na rynek nowego flagowego produktu Grupy: piwa OKOCIM Jasne Pełne, jest teraz dodatkowo wspomagane agresywną akcją w sieci dystrybucji. Dziewiątego lipca rozpoczęła się akcja promocyjna, której celem jest powiększenie liczby sklepów detalicznych, oferujących produkty OKOCIMIA.
Dział Sprzedaży Grupy zasiliła w tym roku specjalnie przeszkolona, stuosobowa grupa reprezentantów handlowych. Ich zadaniem jest zaproszenie właścicieli lub kierowników sklepów do udziału w promocji. Handlowcy odwiedzają kilkadziesiąt tysięcy punktów sprzedaży. Kierownicy sklepów, które spełniać będą warunki promocji otrzymają nagrody, a sympatycy okocimskich piw cieszyć się będą szerszą dostępnością swojego ulubionego napoju.Po raz pierwszy promocją objęte są oba ogólnopolskie warianty marki OKOCIM. Pierwszy z nich to nowa wersja głównej marki: OKOCIM Jasne Pełne. Klasyczny full light o zawartości ekstraktu 12,5% i alkoholu 5,8%. Jego nowy smak, barwa i goryczka zbierają już pochwały smakoszy. Drugie to niekwestionowany lider w kategorii piw o wysokiej zawartości ekstraktu i alkoholu: OKOCIM Mocne. Grupa mówi o nim: "perła w koronie".
Działania promocyjne prowadzone są z niezwykłym rozmachem. Dziesiątki młodych reprezentantów handlowych, materiały POS i nagrody dla detalistów mają pomóc w osiągnięciu jednego celu: powiększenia dostępności najlepszych produktów OKOCIMIA w sieci detalicznej. Prócz uzyskania dostępu do nowych punktów sprzedaży dodatkowym benefitem dla Grupy będzie odświeżenie wizerunku marki-parasola i skuteczniejszy merchandising
Dołącz do dyskusji: OKOCIM - największa akcja w branży piwnej