Okocim Mocne - Nowy Brand Manager
Od połowy maja funkcję Brand Managera marki Okocim Mocne w Carlsberg Polska objął Marcin Kocyga.
Kocyga ma 28 lat i pochodzi z Częstochowy. Jest absolwentem wydziałów "Marketingu i Zarządzania" Politechniki Częstochowskiej oraz "Psychologii zachowań rynkowych" Uniwersytetu Warszawskiego. Studiował także organizację produkcji filmowej i telewizyjnej w łódzkiej PWSFTviT.
Karierę zawodową rozpoczął w agencji Lowe Lintas (obecnie Lowe GGK) na stanowisku Plannera w dziale Planowania Strategicznego. Kolejnym etapem jego pracy zawodowej był Unilever, gdzie zajmował się markami Hellman's i Lipton. Bezpośrednio przed objęciem funkcji Brand Managera Okocim Mocne w Carlsberg Polska, pracował na szczeblu menadżerskim dla Dannone (LU), gdzie był odpowiedzialny za marki Delicje Mini i Pierniczki Alpejskie.
Głównym zainteresowaniem Marcina Kocygi jest marketing, a w szczególności psychologia reklamy. Prywatnie pasjonuje się sportem - przede wszystkim snowboardem, piłką nożną i siatkówką.
Nowa twarz w OKOCIMIU to konsekwencja powiększenia portfolio marki - Joanna Starzycka (Junior Brand Manager) opiekująca się dotychczas OKOCIM Mocne, odpowiedzialna jest za najmłodszą markę Carlsberg Polska - OKOCIM Palone.
Dołącz do dyskusji: Okocim Mocne - Nowy Brand Manager