SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN liderem oglądalności w listopadzie w grupach ogólnej i komercyjnej, TVP1 wyprzedziła Polsat. „M jak miłość” i PŚ w skokach hitami

Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w listopadzie był TVN - zarówno w grupie ogólnej i komercyjnej. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1, która wyprzedziła Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, PŚ w skokach narciarskich i reality-show „Rolnik szuka zony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Screen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVNScreen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVN

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w listopadzie 2018 roku zajął TVN. Średni dobowy udział tego kanału względem listopada 2017 roku zmniejszył się o 9,67 proc. i wyniósł 10,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 1,11 proc. do 9,80 proc.

Podium uzupełnia Polsat, który przed rokiem był wiceliderem. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 9,69 proc., po spadku względem listopada ub.r. o 8,76 proc.

Oczko niżej znalazła się TVP2 (stacja ta miała 8,48 proc. udziału; w dół o 1,05 proc.).

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 40,27 proc. w listopadzie 2017 roku do 38,06 proc. w listopadzie 2018 roku.

Rekordowy wzrost TVN24, traci TVP Info

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVN24. Jego udział wyniósł 4,67 proc., po wzroście o 19,74 proc. - największym w top 10.

W czołowej dziesiątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: TV4 (4,43 proc.; spadek o 6,34 proc.), TVP Info (3,58 proc.; - 4,28 proc.), TV Puls (3,38 proc.; + 2,74 proc.), TVN7 (3,26 proc.; - 1,81 proc.) i TTV (2,03 proc.; + 9,73 proc.).

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 13,42 proc., po spadku o 3,03 proc.

Drugi był Polsat. Jego wynik w listopadzie br. zmniejszył się o 8,66 proc. do 10,76 proc.

Podium uzupełnia Dwójka (- 1,66 proc. do 7,09 proc.), a czwarta była Jedynka (- 3,99 proc. do 6,49 proc.).

Również w grupie wiekowej 16-59 liderem był TVN (w dół o 5,14 proc. do 11,99 proc.).

Hitem „M jak miłość”

Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadził serial „M jak miłość” z 27 listopada br. Miał on średnio 6,13 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 38,73 proc.

Na drugiej pozycji uplasowała się transmisja konkursu PŚ w skokach narciarskich. Relację z niedzielnych zawodów z Niżnego Tagiłu w samej TVP1 śledziło 4,60 mln osób (32,76 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Jego odcinek z 25 listopada śledziło średnio 4,26 mln widzów, co przełożyło się na 27,34 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” TVP1, który 18 listopada (tuż po transmisji PŚ w skokach) na antenie tej stacji obejrzało 3,58 mln widzów (23,99 proc. udziału). Była to dziewiąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,51 mln widzów (emisja tego samego dnia; 10. pozycja). Do zestawienia top 20 na 14 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 3,17 mln oglądających (25 listopada), a sześć oczek niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsatu z 2,64 mln oglądających (wydanie z 18 listopada).

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 11 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Pięć lokat należało do programów TVP2, a po dwie - do TVN i Polsatu.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Dołącz do dyskusji: TVN liderem oglądalności w listopadzie w grupach ogólnej i komercyjnej, TVP1 wyprzedziła Polsat. „M jak miłość” i PŚ w skokach hitami

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
brawo Nina, rewelacyjna ramówka!!!
odpowiedź
User
dr Strosmeier
Szkoła, Szpital, 19+, Na Wspólnej, Kuchenne rewolucje itd itp....to większe mózgojeby, że wino za 4,9 zł, ale widać to uczta intelektualna dla wykształconych wielkomiejskich wyborców Trzaskowskiego :))))
odpowiedź
User
Robeert
Nina ogarnij sie w koncu.... bo tvn znow wygra... a lepiej zeby byl remis!
odpowiedź