„O mnie się nie martw” zyskało 200 tys. widzów. TVP2 liderem rynku
Siódmy sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,16 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż gromadził piąty sezon w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja dała Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 9,33 mln zł.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 7” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 8 września do 1 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 2,16 mln widzów, co przełożyło się na 14,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,52 proc. w grupie 16-59.
Największą widownię zgromadził odcinek z 27 października br., który przyciągnął przed ekrany 2,39 mln widzów.
Cały piaty sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r., oglądało średnio 1,96 mln osób, co przełożyło się na 12,84 proc. udziału w 4+, 11,01 proc. w 16-49 i 13,48 proc. w 16-59. Oznacza to, że produkcja zyskała 200 tys. widzów.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie była TVP1, która nadawała wówczas gł. filmy fabularne i teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”, co dało jej 12,03 proc. udziału. Trzeci był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 10,98 proc.), a czwarte miejsce zajął Polsat (gł. reality-show „Wyspa przetrwania”; 7,89 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była wiceliderem.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 7” wyniosły 9,33 mln zł. Dla porównania piąta seria zarobiła z reklam 6,85 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: „O mnie się nie martw” zyskało 200 tys. widzów. TVP2 liderem rynku