Tylko 470 tys. widzów powrotu „Daleko od noszy”. Polsat przegrywa z konkurencją
Reaktywowany serial „Daleko od noszy” ogląda średnio 471 tys. widzów. Polsat w czasie jego emisji przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
Premierowe odcinki sitcomu „Daleko od noszy. Reanimacja” na antenie Polsatu oglądać można w soboty o godz. 16.15, począwszy od 4 marca 2017 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków wyniosła 471 tys. widzów, co przełożyło się na 4,26 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek serialu, który śledziło 568 tys. osób.
Polsat w czasie emisji sitcomu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która pokazuje wówczas konkursy skoków narciarskich (zwykle śledzi je kilka mln widzów), co przekłada się na aż 34,55 proc. udziału. Druga jest Dwójka (gł. programy kabaretowe; 4,89 proc.). Lepiej od Polsatu wśród stacji z tzw. „wielkiej czwórki” wypada też TVN („MasterChef Junior” i „Misja pies”; 4,70 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 zdecydowanym liderem również jest Jedynka, a dalej plasują się: TVN, Dwójka i Polsat. Z kolei w grupie 16-59 pierwsza też jest TVP1, a dalsze miejsca zajmują: TVN, Polsat i TVP2.
„Daleko od noszy” to sitcom, w którym w prześmiewczy sposób pokazano pracę służby zdrowia. Akcja serialu dzieje się w fikcyjnym szpitalu w Warszawie.
Sitcom w Polsacie był emitowany od grudnia 2003 do stycznia 2009 roku, a potem od 2010 do 2011 roku.
Do obsady znanej z poprzednich serii (Krzysztof Kowalewski, Paweł Wawrzecki, Krzysztof Tyniec, Piotr Gąsowski, Rafał Rutkowski, Bogusław Kaczmarczyk, Hanna Śleszyńska, Agnieszka Suchora i Magdalena Mazur) dołączyły: Katarzyna Glinka oraz Dorota Rabczewska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.
Dołącz do dyskusji: Tylko 470 tys. widzów powrotu „Daleko od noszy”. Polsat przegrywa z konkurencją