244 tys. widzów „Salonu dziennikarskiego” braci Karnowskich w TVP Info
W sezonie 2018/2019 prowadzony przez Jacka i Michała Karnowskich program „Salon dziennikarski” ogląda średnio 244 tys. widzów. Jest to o 10 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Cotygodniowa audycja „Salon dziennikarski” emitowana jest w niedziele o godz. 9.15. Jej średnia oglądalność w okresie od 2 września 2018 roku do 23 marca 2019 roku wyniosła 244 tys. osób, co przełożyło się na 5,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.
Przynajmniej przez 1 minutę każde z poszczególnych wydań obejrzało średnio 468 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 86 tys., a w 16-59 - 155 tys.).
Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 9 marca br. - obejrzało je 724 tys. widzów. Tego dnia w studio programu gościli: Elżbieta Królikowska-Avis, ks. Henryk Zieliński, Andrzej Rafał Potocki i Piotr Semka.
W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 2 września 2017 do 24 marca 2018 roku) średnia widownia „Salonu dziennikarskiego” wynosiła 254 tys. osób. Przełożyło się to na 4,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,98 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 10 tys. widzów.
„Salon dziennikarski” to wspólna audycja Radia Warszawa, tygodnika „Idziemy” i portalu wPolityce.pl. W trwającym około 50 minut programie dziennikarze z różnych mediów, przede wszystkim wPolityce.pl, „W Sieci” i „Idziemy”, oraz zaproszeni eksperci omawiają wydarzenia minionego tygodnia.
Program prowadzą na zmianę Jacek i Michał Karnowscy.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,43 proc.
Dołącz do dyskusji: 244 tys. widzów „Salonu dziennikarskiego” braci Karnowskich w TVP Info
Ciekawe czy to jest normalne, że na antenie Telewizji Polskiej promuje się konkurencyjną stację tv...