1,16 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 przegrywa z konkurencją
Dwunasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,16 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu wzrosła o 40 tys. osób, ale spadły jego udziały. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje ostatnie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Średnia oglądalność odcinków 12. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 2 do 23 marca br., wyniosła 1,16 mln widzów, co przełożyło się na 7,98 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,29 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o godz. 21.40.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zainteresował 1,54 mln osób.
W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu wzrosła o 40 tys. osób, ale spadły jego udziały w rynku. Dziesiątą edycję „Rodzinki.pl” po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 3 do 17 marca ub.r.) śledziło średnio 1,12 mln osób przy udziałach na poziomie 8,17 proc. w 4+, 11,12 proc. w 16-49 oraz 10,06 proc. w 16-49.
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem jest Polsat, nadający wówczas „Taniec z gwiazdami” i „The story of my life”, co daje mu 20,31 proc. udziału. Druga jest TVP1 (gł. filmy fabularne; 11,82 proc.), a trzeci - TVN (pasmo filmowe; 9,26 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest czwarta.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,16 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 przegrywa z konkurencją