SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 3”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 2,07 mln osób. W porównaniu do początku drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 400 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49.

fot. tvnfot. tvn

„MasterChef Junior 3” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 4 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,07 mln osób, co przełożyło się na 12,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,93 mln osób, drugi - 2,08 mln, a trzeci - 2,19 mln.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej drugiej edycji talent-show stracił 520 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki tejże produkcji oglądało średnio 2,47 mln osób, a ich udział wynosił 14,71 proc. w 4+, 18,98 proc. w 16-49 oraz 16,65 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 3” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy w tym czasie jest Polsat z udziałem na poziomie 13,16 proc., nadający w tym czasie serial „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”. Druga jest TVP1 (12,39 proc.; gł. „Blondynka” i początek filmów fabularnych), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (5,74 proc.; „Big Music Quiz” i filmy).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest już jednak liderem.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 3”. TVN liderem w grupie komercyjnej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marioczeladz
He śmieszne są te programy wydaje mi się że jestem w stanie ugotować wiele różnych dań ale jak widziałem co te dzieci robią to aż mi wstyd, że ja dorosły facet nie wiem co z czym się je. Ale i tak nic nie przebije programu hipnoza żenada jakich mało a dorównać mu może"hit" Polsatu story of my life ciekawe czy uczestnicy zachowali sobie te zdjęcia żeby sprawdzić czy będą tak samo wyglądać
odpowiedź
User
toui
Jeśli przeniosą "Big Music Quiz" na piątki w kwietniu, to Masterchef Junior spokojnie dobije do 2,5 mln widzów.
odpowiedź
User
Janina
Ile lat można w koło oglądać takie programy, nuuuuda
odpowiedź