2 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 3”. TVN liderem w grupie komercyjnej
Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 2,07 mln osób. W porównaniu do początku drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 400 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49.
„MasterChef Junior 3” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 4 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,07 mln osób, co przełożyło się na 12,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,93 mln osób, drugi - 2,08 mln, a trzeci - 2,19 mln.
Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej drugiej edycji talent-show stracił 520 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki tejże produkcji oglądało średnio 2,47 mln osób, a ich udział wynosił 14,71 proc. w 4+, 18,98 proc. w 16-49 oraz 16,65 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 3” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy w tym czasie jest Polsat z udziałem na poziomie 13,16 proc., nadający w tym czasie serial „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”. Druga jest TVP1 (12,39 proc.; gł. „Blondynka” i początek filmów fabularnych), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (5,74 proc.; „Big Music Quiz” i filmy).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest już jednak liderem.
„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 3”. TVN liderem w grupie komercyjnej