„Leśniczówka” w nowym paśmie straciła 360 tys. widzów
Na początku 2023 roku „Leśniczówkę” nadawaną w nowym paśmie ogląda średnio 726 tys. osób. W porównaniu do odcinków nadawanych pod koniec ub.r. w prime-time produkcja straciła 360 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków „Leśniczówki”, wyemitowanych w okresie od 2 do 23 stycznia 2023 roku wyniosła 726 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 6,18 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie produkcja emitowana jest w dni powszednie o godz. 18.20.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,10 mln widzów w 4+, 177 tys. w 16-49 oraz 305 tys. w 16-59.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 10 stycznia. Śledziło go średnio 807 tys. osób.
Serial stracił 360 tys. widzów
Dla porównania, w okresie od 7 do 29 grudnia ub.r. „Leśniczówkę” śledziło 1,09 mln osób, co dawało TVP1 odpowiednio 8,12 proc., 3,09 proc. i 4,34 proc. udziału. Nowe odcinki straciły 360 tys. oglądających.
Do końca zeszłego roku produkcja emitowana była od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30. Od 2 stycznia br. Jedynka w tym paśmie nadaje nowy serial „Korona królów. Jagiellonowie”.
Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Dołącz do dyskusji: „Leśniczówka” w nowym paśmie straciła 360 tys. widzów