Czwarty sezon „Leśniczówki” zyskał 210 tys. widzów
Czwarty sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,34 mln osób. W porównaniu do początku drugiego sezonu produkcja zyskała 210 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje ostatnie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”.
Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków czwartej serii telenoweli, wyemitowanych w okresie od 10 do 25 września 2019 roku wyniosła 1,34 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,07 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do środy o godz. 20.30.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 24 września. Śledziło go średnio 1,54 mln osób.
Dla porównania, w pierwszych trzech tygodniach emisji drugi sezon (pokazywany rok temu) śledziło 1,13 mln osób, co dawało TVP1 odpowiednio 7,68 proc., 4,26 proc. i 5,60 proc. udziału. Nowe odcinki zyskały 210 tys. oglądających.
TVP1 w czasie emisji telenoweli zajmuje czwarte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. bloki reklamowe oraz kilkuminutowe kulisy swoich seriali, co daje jej 11,83 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (gł. „Na Wspólnej”; 11,43 proc.), a trzecie - Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska” oraz „Nasz nowy dom”; 9,89 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest ostatnia.
Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: Czwarty sezon „Leśniczówki” zyskał 210 tys. widzów