SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udany powrót „Koła fortuny”. TVP2 liderem rynku

Teleturniej „Koło fortuny” ogląda średnio 988 tys. widzów (z czego 821 tys. osób gromadzą odcinki pokazywane w dni powszednie, a 1,61 mln śledzi emisje w niedziele). Produkcja daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego.

Reaktywowane „Koło fortuny” na antenie TVP2 oglądać można w dni powszednie o godz. 16.30 i niedziele o 14.40, począwszy od 10 września br. Średnia widownia dziewiętnastu pierwszych odcinków produkcji wyniosła 988 tys. osób, co przełożyło się na 12,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie większą popularnością cieszą się niedzielne emisje, które po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,61 mln osób, co przekłada się na odpowiednio 16,69 proc., 10,87 proc. oraz 12,69 proc. udziału.

Z kolei pierwsze piętnaście odcinków teleturnieju pokazanych w dni powszednie śledziło średnio 821 tys. widzów (odpowiednio 10,68 proc., 9,71 proc. oraz 10,45 proc. udziału).

Wśród emisji niedzielnych do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który śledziło 1,94 mln osób. Z kolei z odcinków pokazywanych od poniedziałku do piątku największą widownię (1,02 mln osób) miał odcinek z 25 września br.

Dwójka w paśmie nadawania „Koła fortuny” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie jest Polsat, który osiąga 11,71 proc. udziału. Trzeci jest TVN (9,86 proc.), a czwarta - TVP1 (8,40 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce trzecie.

Z kolei w czasie niedzielnych emisji teleturnieju TVP2 jest zdecydowanym liderem oglądalności. Drugie miejsce o tej porze wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje TVN (9,95 proc. udziału). Trzeci jest Polsat (7,73 proc.), a czwarta - TVP1 (6,23 proc.).

W tym ujęciu w grupie 16-49 Dwójka jest trzecia, a w 16-59 - druga.

„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009.

Reaktywowany program na odświeżoną formułę. Prowadzą go wokalista Rafał Brzozowski i Miss Polonia 2016 Izabella Krzan.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dołącz do dyskusji: Udany powrót „Koła fortuny”. TVP2 liderem rynku

53 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
Bardzo fajny program. Ale za wczesna godzina (widać, o ile lepiej wypada w dzień wolny). Trzebaby to przenieść w prime time, choć wiem, że to raczej kameralny teleturniej, nie wielkie show.
odpowiedź
User
bolo
Misska mi się podoba
odpowiedź
User
Big Majk
Wg mnie o wiele lepszy powrót niż milionerów. Jest tu więcej emocji (kręcenie kołem i zgadywanie, współzawodnictwo). Siedzisz i cały czas dostajesz nowe literki i próbujesz zgadnąć. A milionerzy, pytanie i albo wiesz albo nie. Jak nie to 10 s i google podaje odpowiedź, i potem siedzisz i się gapisz tępo, aż ktoś odpowie.
odpowiedź