Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił 4fun.tv - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2019 roku wyniósł 0,63 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł o 0,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,29 proc., po spadku o 25,64 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,10 proc. (wynik tego kanału względem września 2018 roku zmalał o 19,67 proc.).
Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał Stars.TV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,08 proc. (wzrost o 21,88 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 383,33 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 17. na 11. pozycję.
Z kolei najbardziej - o 46,08 proc. - spadł wynik 4Fun.TV (do 0,06 proc. udziału).
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 15,09 proc., wyniósł 1 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,48 proc. (w dół o 35,40 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,15 proc. udziału; - 22,22 proc.), który awansował z czwartej lokaty.
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 327,27 proc. do 0,05 proc., w tej grupie też miał kanał Eska Rock TV. Również i tutaj najwięcej stracił 4Fun.TV - było to 53,33 proc. do 0,11 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej