TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Play i HGTV na podium
W październiku 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w październiku 2018 roku wyniósł 0,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do października 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 8,08 proc.
Drugą lokatę zajęło HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 8,68 proc. i wyniósł 0,56 proc.
Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., zajął Polsat Play. Wynik tego kanału wzrósł o 27,26 proc.
Na szóstej lokacie (po awansie z siódmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 46,48 proc. do 0,17 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 48,51 proc. do 0,02 proc.
0,06 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w październiku br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,80 proc., po spadku o 13,27 proc.
Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem października ub.r. wzrósł o 28,42 proc. do 0,66 proc.), który wyprzedził Polsat Play (jednak do góry o 4,73 proc. do 0,56 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu pochwalić się mogła Kuchnia+. Jej udział zwiększył się o 68,19 proc. do 0,10 proc.
Największy spadek też i w tym ujęciu odnotowało E! (było to 51,83 proc. do 0,04 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Play i HGTV na podium
w dokumentalnych wygrywa już 3. miesiąc, ale tagują cały czas tutaj