Rośnie przewaga TVN24 nad TVP Info, Telewizja wPolsce.pl zyskała najwięcej
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w sierpniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a największy spadek odnotowała stacja Biznes24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 w sierpniu 2021 roku wyniósł 5,47 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,48 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,09 proc. (po spadku o 11,65 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. W sierpniu br. kanał miał 1,96 proc. udziału, po spadku względem sierpnia 2020 roku o 7,47 proc.
Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,05 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 1,60 proc.
Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,52 proc. (w dół o 0,19 proc.).
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, która zanotowała wzrost o 11,11 proc. do 0,02 proc.
Największy udział (5,99 proc.) wśród grup kanałów newsowych w sierpniu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 5,87 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 9,77 proc. do 5,14 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w sierpniu 2021 roku wyniósł 13,34 proc. Było to o 2,90 proc. mniej niż w sierpniu 2020 roku.
TVN24 na czele również w 16-49, Polsat News dogonił TVP Info
Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lipcu 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,11 proc., po spadku o 14,29 proc.
Drugie miejsce utrzymało TVP Info. Stacja miała 1,78 proc. udziału, po spadku o 35,79 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,76 proc. (spadek o 14,71 proc.).
Największy spadek - wynoszący 60 proc. do 0,006 proc. - odnotowała tutaj stacja Telewizja wPolsce.pl. Z kolei najwięcej zyskał kanał Biznes24 - było to 100 proc. do 0,006 proc.
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,42 proc. udziału, po spadku o 16,46 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,58 proc. udziału w rynku, po spadku o 21,16 proc.
Dołącz do dyskusji: Rośnie przewaga TVN24 nad TVP Info, Telewizja wPolsce.pl zyskała najwięcej
No właśnie dlatego chcą ten kanał wyłączyć albo przejąć...