TVN Style i Polsat Play najchętniej oglądanymi kanałami lifestylowymi
W styczniu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu 2019 roku wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do stycznia 2018 roku wynik ten zmniejszył się o 1,65 proc.
Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 30,41 proc. i wyniósł 0,58 proc.
Trzecią pozycję, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., zajęło HGTV. Wynik tego kanału wzrósł o 10,49 proc.
Na piątej lokacie (po awansie z szóstej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 75,17 proc. do 0,25 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 40 proc. do 0,02 proc.
0,04 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w styczniu br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,86 proc., po spadku o 13,25 proc.
Drugie miejsce zajął Polsat Play (udział tej stacji względem stycznia ub.r. wzrósł o 29,67 proc. do 0,64 proc.), a trzecie było HGTV (do góry o 16,08 proc. do 0,56 proc.).
Największym wzrostem również i w tym ujęciu pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 75,86 proc. do 0,36 proc.
Największy spadek też i w tym ujęciu odnotowało E! (było to 46,67 proc. do 0,03 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style i Polsat Play najchętniej oglądanymi kanałami lifestylowymi