Polsat Play nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych
W marcu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził HGTV i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w marcu 2020 roku wyniósł 0,46 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do marca 2019 roku wynik zmniejszył się o 12,17 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 24,47 proc. i wyniósł 0,46 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,41 proc., uzupełnia HGTV. Wynik kanału zmalał o 28,52 proc. W marcu ub.r. stacja była wiceliderem.
Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 100 proc. do 0,08 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który zajął ostatnią pozycję. Jego wynik zmalał o 50 proc. do 0,01 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w marcu br. zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,69 proc., po spadku o 25,41 proc.
Drugie miejsce zajął kanał Polsat Play (udział tej stacji względem marca ub.r. spadł o 10,65 proc. do 0,51 proc.), który wyprzedził HGTV (w dół o 30,83 proc. do 0,47 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 140,54 proc. do 0,18 proc., również i tutaj zanotowała stacja Active Family. Najwięcej w tym ujęciu też straciło E! - było to 54,29 proc. do 0,02 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych
To jest granica błędy statystycznego. Ile to jest osób w badaniu Nielsena? Pół czy ćwierć osoby