„Kabaret. Super show Dwójki” w nowym paśmie stracił 223 tys. widzów
Drugi sezon programu „Kabaret. Super show Dwójki” w nowym paśmie oglądało średnio 478 tys. widzów, o 223 tys. osób mniej niż cykl miał wiosną br. w sobotnie wieczory. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,97 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia drugiego sezonu audycji „Kabaret. Super show Dwójki”, wyemitowanych w okresie od 16 września do 19 grudnia 2021 roku wyniosła 478 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 3,40 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję jesienią br. początkowo oglądać można było w czwartki o 20.45 (jeden odcinek pokazano wyjątkowo o 21.35), a następnie - w niedziele o 20.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 24 października. Śledziło go średnio 572 tys. osób.
W porównaniu do nadawanego wiosną pierwszego sezonu, cykl stracił 223 tys. widzów. Wówczas „Kabaret. Super show Dwójki” (emitowany w soboty po godz. 22.00) śledziło 701 tys. osób. Dało to TVP2 odpowiednio 7,27 proc., 5,61 proc. oraz 5,90 proc. udziału.
TVP2 w czasie emisji „Kabaret. Super show Dwójki” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 (12,56 proc.), drugi - TVN (10,87 proc.), a trzeci - Polsat (10,70 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków drugiego sezonu cyklu wyniosły 6,97 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W programie występowali Bartosz Gajda, Robert Motyka i Michał Wójcik. W „Kabaret. Super show Dwójki” gościnnie pojawili się m.in. Formacja Chatelet, Kabaret Zachodni, Andrzej Kozłowski - z kabaretu Pod Wyrwigroszem, Kabaret Kałasznikow, Kabaret On On On, Pan Li i taneczna formacja Fair Play Crew. O taneczną oprawę programu dbali tancerze z Egurrola Dance Studio, a muzyczną oprawę zapewnił DJ Adamus.
Cykl ma taki sam tytuł, jaki miała specjalna audycja o tematyce świątecznej - nadana w niedzielę 27 grudnia ub.r. o godz. 20.00 (prowadzili ją Bartosz Gajda i Robert Motyka). Regularna odsłona „Kabaret. Super show Dwójki” jednak ma nieco zmodyfikowaną formułę.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kabaret. Super show Dwójki” w nowym paśmie stracił 223 tys. widzów