712 tys. widzów teleturnieju „Gra słów. Krzyżówka” w sezonie 2021/2022, nowe odcinki jesienią
Teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” w sezonie 2021/2022 oglądało średnio 1,35 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki cyklu trafią do ramówki Jedynki jesienią 2022 roku.
Średnia widownia premierowych odcinków „Gra słów. Krzyżówka”, wyemitowanych w okresie od 6 września 2021 roku do 4 maja 2022 roku wyniosła 712 tys. osób. Rynkowy udział TVP1 ukształtował się na poziomie 9,57 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,29 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do piątku głównie około godz. 15.35.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledziło 1,11 mln osób w grupie 4+.
W analizowanym okresie najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 29 grudnia. Śledziło go średnio 1,05 mln osób.
„Gra słów. Krzyżówka” to codzienny teleturniej, w którym uczestnicy rozwiązują krzyżówki. Audycję prowadzi Radosław Brzózka.
Nowe odcinki jesienią
Według pierwotnych założeń premiery teleturnieju „Gra słów. Krzyżówka” miały być nadawane jeszcze przez kilka tygodni (finał produkcji tradycyjnie planowano na przełom maja i czerwca). Telewizja Polska w trybie pilnym postanowiła wycofać z ramówki premiery kolejnych odcinków, finał „Gra słów. Krzyżówka” został nadany 4 maja. Emisja nowych odcinków teleturnieju została przesunięta na jesień.
Telewizja Polska nie komentuje sprawy. Jak wynika z nieoficjalnych ustaleń, powodem szybszego zakończenia sezonu są cięcia publicznego nadawcy w zakresie realizacji produkcji. Podobny los spotkał również inne teleturnieje TVP - „Koło fortuny” i „Va banque”.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.
Dołącz do dyskusji: 712 tys. widzów teleturnieju „Gra słów. Krzyżówka” w sezonie 2021/2022, nowe odcinki jesienią