„Cafe Futbol”z Tomaszem Hajto hitem Polsatu Sport. Magazyn śledzi 85 tys. widzów
W okresie od 3 września do 22 października br. program „Cafe Futbol” śledziło średnio 85 tys. widzów. Magazyn daje Polsatowi Sport pozycję lidera wśród stacji sportowych.
Magazyn „Cafe Futbol” w Polsacie Sport emitowany jest w niedziele o godz. 11.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 22 października 2017 roku wyniosła 85 tys. osób, co przełożyło się na 0,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 17 września br. - obejrzało je 101 tys. widzów.
Polsat Sport w czasie nadawania magazynu zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym wśród kanałów sportowych. Drugi w tym czasie jest TVP Sport, który ma w tym paśmie 0,47 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Eurosport 1 (0,24 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 przewaga Polsatu Sport nad innymi stacjami jest ogromna.
„Cafe Futbol” to magazyn, który prezentuje kulisy piłki nożnej. Gospodarzami audycji są Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Tomasz Hajto i Bożydar Iwanow, którzy w studio dyskutują ze swoimi gośćmi.
Tomasz Hajto jest stałym ekspertem w programie od połowy br., zastąpił w tej roli Wojciecha Kowalczyka. Hajto wspólnie z Mateuszem Borkiem komentowali też w Polsacie mecze reprezentacji Polski, niektóre z powiedzonek byłego piłkarza stały się memami internetowymi. Od września redakcja „Cafe Futbol” udostępnia w sieci fragmenty z najśmieszniejszymi momentami każdego odcinka.
Udział Polsatu Sport w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,56 proc.
Dołącz do dyskusji: „Cafe Futbol”z Tomaszem Hajto hitem Polsatu Sport. Magazyn śledzi 85 tys. widzów