SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy & Mather z globalnym budżetem kreatywnym Philipsa

Philips zatrudnił Ogilvy & Mather jako agencję wiodącą do obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego.

W finałowej fazie przetargu Ogilvy & Mather pokonała agencję TBWA. Wcześniej z rywalizacji odpadły agencje Leo Burnett i DDB. Ta ostatnia odpowiadała za kreatywny budżet Philipsa od 2001 roku.

Niedawno holenderska firma rozstrzygnęła przetarg także na swój globalny budżet medialny, dzieląc obowiązki w jego zakresie pomiędzy domy mediowe Carat i MPG (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Ogilvy & Mather z globalnym budżetem kreatywnym Philipsa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl