SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencje Ogilvy wzmacniają kompetencje w obsłudze klientów z branży medycznej

Agencje Ogilvy&Mather i Ogilvy Brand Consulting wzmacniają kompetencje w tzw. obszarze healthcare. W związku z rosnącą liczbą projektów dla klientów z branży medycznej zacieśniają współpracę z londyńskim biurem Ogilvy Healthworld.

Zuzanna Warowna-Toruńska, szefowa agencji Ogilvy&MatherZuzanna Warowna-Toruńska, szefowa agencji Ogilvy&Mather

W polskim biurze agencji Ogilvy kompetencje w obszarze healthcare rozwijane są od 2015 roku, gdy agencja zaczęła realizować pierwsze większe projekty dla klientów takich jak Medicover czy Optegra. Polski zespół łączący ekspertów z Ogilvy&Mather oraz Ogilvy Brand Consulting blisko współpracuje z londyńskim biurem Ogilvy Healthworld, wdrażając nowe procesy pracy i narzędzia przeznaczone dla klientów z tej branży. Dotyczą one opracowywania Value proposition oraz strategii komunikacyjnych dla produktów i usług medycznych oraz konsultingu medycznego

- Dzięki realizacji coraz większej liczby projektów w obszarze healthcare udało nam się zbudować stały zespół, który praktycznie zajmuje się wyłącznie projektami z tego zakresu. Stąd też decyzja o nawiązaniu ściślejszej współpracy z Ogilvy Healthworld i pogłębienie kompetencji agencji w tym obszarze. Zwłaszcza, że jest to bardzo ciekawy, rozwijający się rynek, dający możliwość realizowania absolutnie wyjątkowych projektów strategicznych i komunikacyjnych - mówi Zuzanna Warowna-Toruńska, dyrektor zarządzająca Ogilvy&Mather.

Polski zespół zajmuje się własnymi projektami i jednocześnie pełni funkcję konsultacyjną dla projektów międzynarodowych prowadzonych przez biura na innych rynkach. Obecnie są to głównie projekty strategiczne, koncepcje i realizacje kampanii skierowanych do lekarzy, dyrektorów szpitali oraz innych kluczowych decydentów z branży healthcare.

Zespół zajmujący się działaniami w obszarze healthcare składa się z kilku osób: trzech strategów, projekt managera oraz zespołu kreatywnego. Kieruje nim Elżbieta Twardowska, strategic planning director.

Dołącz do dyskusji: Agencje Ogilvy wzmacniają kompetencje w obsłudze klientów z branży medycznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl