SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy Action dalej będzie reklamować Payback

Ogilvy Action wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki Payback. Tym samym kontynuuje współpracę prowadzoną od startu tej usługi na polskim rynku.

W 2012 roku Ogilvy Action będzie odpowiadać dla Paybacku za działania ATL, BTL i online. Obsługą marki nadal będzie kierować w agencji account manager Agata Pamięta. Nowa umowa zostanie podpisana na dwa lata.

Ogilvy Action zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy agencje. - Przedstawiła nam najbardziej interesującą i kompleksową koncepcję komunikacji kluczowych projektów w przyszłym roku - uzasadnia Piotr Lipiński, senior marketing i PR manager Payback w Loyalty Partner Polska. - Po udanej współpracy przez dwa lata w zakresie komunikacji ATL zdecydowaliśmy się powierzyć Ogilvy Action całą obsługę naszej marki - opisuje.

Przypomnijmy, że ostatnia kampania Paybacku - przygotowana przez Ogilvy Action wspólnie z domem mediowym MediaVest - była prowadzona we wrześniu i październiku br. (szczegóły tej akcji).

Dołącz do dyskusji: Ogilvy Action dalej będzie reklamować Payback

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl