Ofertę reklamową Zoom TV będzie sprzedawać Polsat Media
Biuro reklamy Polsat Media będzie zajmować się sprzedażą oferty reklamowej nowego kanału Zoom TV, który od 25 października będzie nadawany na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
Polsat Media do tej obsługi został wybrany przez spółkę Cable Television Networks & Partners, właściciela Zoom TV. Umowa między stronami będzie obowiązywać od 1 listopada 2016 do 31 grudnia 2019 roku.
Będzie to 53. kanał telewizyjny w ofercie Polsat Media.
Kanał Zoom TV zacznie nadawanie w najbliższy wtorek 25 października, będzie dostępny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
W ramówce stacji znajdą się m.in. magazyn reporterski „Bliżej!” przygotowywany przez lokalne stacje WTK i Toya TV, nadawane na portalu Onet.pl programy Jarosława Kuźniara, Bartosza Węglarczyka i Tomasza Jachimka oraz filmy fabularne i seriale (więcej na ten temat).
Udziałowcami Cable Television Networks & Partners są Polska Izba Komunikacji Elektronicznej i Kino Polska TV.
Dołącz do dyskusji: Ofertę reklamową Zoom TV będzie sprzedawać Polsat Media