Ofensywa "Wiadomości"
Ruszyła wielka kampania reklamowa "Wiadomości" z Durczokiem, Gawryluk i Ziemcem w rolach głównych
Telewizja Polska rozpoczęła wielką kampanię wizerunkową najchętniej oglądanego polskiego programu informacyjnego - "Wiadomości".
Hasło kampanii - "Najchętniej oglądane".
Pierwsze spoty reklamowe, autopromocyjne, pojawiły się pod koniec kwietnia w TVP1.
W maju kampania swoim zasięgiem objęła radio (Radio Zet, RMF FM), outdoor (1000 nośników na których prezentują się Kamil Durczok, Dorota Gawryluk i Krzysztof Ziemiec) oraz prasę ("Rzeczpospolita", "Wprost", "Polityka" i "Forum").
Kampanię, która potrwa do połowy czerwca, przygotował dział marketingu TVP. Media zaplanował Zenith Media.
Przypomnijmy, że w I kwartale 2005 roku "Wiadomości" oglądało średnio 5,6 mln widzów, mniej o 425 tys. niż rok wcześniej.
I 2005 | Total Individuals | 16-49 | 16-49 m | ||
Program | AMR | SHR % | SHR % | SHR % | |
TELEEXPRESS | TVP1 | 5 984 537 | 51,65% | 42,91% | 42,27% |
WIADOMOSCI | TVP1 | 5 629 653 | 35,90% | 30,49% | 27,61% |
FAKTY | TVN | 3 827 340 | 25,68% | 24,00% | 29,73% |
WYDARZENIA | Polsat | 2 940 039 | 20,60% | 22,47% | 19,65% |
PANORAMA | TVP2 | 2 685 055 | 20,29% | 15,09% | 13,59% |
I 2004 | Total Individuals | 16-49 | 16-49 m | ||
Program | Channel | AMR | SHR % | SHR % | SHR % |
TELEEXPRESS | TVP1 | 6 139 943 | 51,17% | 42,96% | 44,31% |
WIADOMOSCI | TVP1 | 6 054 320 | 38,75% | 32,44% | 29,13% |
FAKTY | TVN | 4 277 858 | 28,80% | 27,71% | 34,06% |
PANORAMA | TVP2 | 2 287 208 | 17,45% | 13,06% | 11,87% |
INFORMACJE | Polsat | 1 976 560 | 14,45% | 15,98% | 12,97% |
Dołącz do dyskusji: Ofensywa "Wiadomości"