SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa "Wiadomości"

Ruszyła wielka kampania reklamowa "Wiadomości" z Durczokiem, Gawryluk i Ziemcem w rolach głównych

Telewizja Polska rozpoczęła wielką kampanię wizerunkową najchętniej oglądanego polskiego  programu informacyjnego - "Wiadomości".

Hasło kampanii - "Najchętniej oglądane".

Pierwsze spoty reklamowe, autopromocyjne, pojawiły się pod koniec kwietnia w TVP1.

W maju kampania swoim zasięgiem objęła radio (Radio Zet, RMF FM), outdoor (1000 nośników na których prezentują się Kamil Durczok, Dorota Gawryluk i Krzysztof Ziemiec) oraz prasę ("Rzeczpospolita", "Wprost", "Polityka" i "Forum").

Kampanię, która potrwa do połowy czerwca, przygotował dział marketingu TVP. Media zaplanował Zenith Media.

Przypomnijmy, że w I kwartale 2005 roku "Wiadomości" oglądało średnio 5,6 mln widzów, mniej o 425 tys. niż rok wcześniej.


I 2005 Total Individuals 16-49 16-49 m
Program   AMR SHR % SHR % SHR %
TELEEXPRESS TVP1 5 984 537 51,65% 42,91% 42,27%
WIADOMOSCI TVP1 5 629 653 35,90% 30,49% 27,61%
FAKTY TVN 3 827 340 25,68% 24,00% 29,73%
WYDARZENIA Polsat 2 940 039 20,60% 22,47% 19,65%
PANORAMA TVP2 2 685 055 20,29% 15,09% 13,59%
   
I 2004 Total Individuals 16-49 16-49 m
Program Channel AMR SHR % SHR % SHR %
TELEEXPRESS TVP1 6 139 943 51,17% 42,96% 44,31%
WIADOMOSCI TVP1 6 054 320 38,75% 32,44% 29,13%
FAKTY TVN 4 277 858 28,80% 27,71% 34,06%
PANORAMA TVP2 2 287 208 17,45% 13,06% 11,87%
INFORMACJE Polsat 1 976 560 14,45% 15,98% 12,97%

Dołącz do dyskusji: Ofensywa "Wiadomości"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl