SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa "Wiadomości"

Ruszyła wielka kampania reklamowa "Wiadomości" z Durczokiem, Gawryluk i Ziemcem w rolach głównych

Telewizja Polska rozpoczęła wielką kampanię wizerunkową najchętniej oglądanego polskiego  programu informacyjnego - "Wiadomości".

Hasło kampanii - "Najchętniej oglądane".

Pierwsze spoty reklamowe, autopromocyjne, pojawiły się pod koniec kwietnia w TVP1.

W maju kampania swoim zasięgiem objęła radio (Radio Zet, RMF FM), outdoor (1000 nośników na których prezentują się Kamil Durczok, Dorota Gawryluk i Krzysztof Ziemiec) oraz prasę ("Rzeczpospolita", "Wprost", "Polityka" i "Forum").

Kampanię, która potrwa do połowy czerwca, przygotował dział marketingu TVP. Media zaplanował Zenith Media.

Przypomnijmy, że w I kwartale 2005 roku "Wiadomości" oglądało średnio 5,6 mln widzów, mniej o 425 tys. niż rok wcześniej.


I 2005Total Individuals16-4916-49 m
Program AMRSHR %SHR %SHR %
TELEEXPRESSTVP15 984 53751,65%42,91%42,27%
WIADOMOSCITVP15 629 65335,90%30,49%27,61%
FAKTYTVN3 827 34025,68%24,00%29,73%
WYDARZENIAPolsat2 940 03920,60%22,47%19,65%
PANORAMATVP22 685 05520,29%15,09%13,59%
  
I 2004Total Individuals16-4916-49 m
ProgramChannelAMRSHR %SHR %SHR %
TELEEXPRESSTVP16 139 94351,17%42,96%44,31%
WIADOMOSCITVP16 054 32038,75%32,44%29,13%
FAKTYTVN4 277 85828,80%27,71%34,06%
PANORAMATVP22 287 20817,45%13,06%11,87%
INFORMACJEPolsat1 976 56014,45%15,98%12,97%

Dołącz do dyskusji: Ofensywa "Wiadomości"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl