Ofensywa telewizyjna AXA Ubezpieczenia (wideo)
23 sierpnia rozpoczęła się kampania telewizyjna AXA Ubezpieczeniaprzygotowana przez agencję TBWA\.
Celem kampanii jest przekonanie kierowców do zakupuubezpieczenia i motywowanie potencjalnych klientów do kontaktu zAXA Ubezpieczenia za pośrednictwem linii telefonicznej.
Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji odpowiedzialnajest agencja TBWA\. Agencja przygotowała spot telewizyjny wformacie animacji rysunkowej połączonej ze zdjęciami filmowymi.Autorem ilustracji jest Bartek Minkiewicz a reżyserem spotuSebastian Pańczyk.
Działania komunikacyjne obejmują telewizję, a za planowanie izakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media DirectionOMD.
Kampania telewizyjna AXA Ubezpieczenia
cel kampanii: Informacyjna
klient: Avanssur
przedstawiciel klienta: Agnieszka Dąbrowska
agencja: TBWA\
przedstawiciel agencji: Paweł Jura
dyrektor kreatywny: Paweł Borowski
dyrektor artystyczny: Anita Kotlińska
copywriter: Czesław Plawgo, Tomasz Gazda
reżyseria: Sebastian Pańczyk
studio: OPUS FILM
media: Media Direction OMD.
czas trwania: 15''
Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna AXA Ubezpieczenia (wideo)