SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa reklamowa firmy Komfort

Właśnie ruszyła najnowsza kampania marki Komfort przygotowana przez Just. Kampania radykalnie zmienia dotychczasowy sposób komunikacji tej marki.

- Najnowsza kampania to jednocześnie jedno z największych przedsięwzięć komunikacyjnych realizowanych przez Komfort. Dotychczasowe podejście promocyjno-cenowe zastąpiliśmy strategią wizerunkową, która podkreśla inny aspekt marki. Komfort mając tak szerokie i gruntowne doświadczenie jest wiarygodnym specjalistą i doradcą. Potrafi nie tylko zidentyfikować ale korzystnie i komfortowo zrealizować potrzeby klientów - mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu Komfortu.

Stąd właśnie motyw przewodni kampanii pokazujący metamorfozy mieszkania po zmianie podłogi. Kampanię rozpoczyna 30 i 15 sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany również w kinach. Zobaczymy również outdoor, a także ogłoszenia w prasie branżowej oraz magazynach life-stylowych i kobiecych. Kampania potrwa do końca lata. Just pracuje dla Komfortu od 2005 roku.

Media do kampanii zakupiły domy mediowe: Media Concept i Carat.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Komfort

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl