Ofensywa reklamowa firmy Komfort
Właśnie ruszyła najnowsza kampania marki Komfort przygotowana przez Just. Kampania radykalnie zmienia dotychczasowy sposób komunikacji tej marki.
- Najnowsza kampania to jednocześnie jedno z największych przedsięwzięć komunikacyjnych realizowanych przez Komfort. Dotychczasowe podejście promocyjno-cenowe zastąpiliśmy strategią wizerunkową, która podkreśla inny aspekt marki. Komfort mając tak szerokie i gruntowne doświadczenie jest wiarygodnym specjalistą i doradcą. Potrafi nie tylko zidentyfikować ale korzystnie i komfortowo zrealizować potrzeby klientów - mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu Komfortu.
Stąd właśnie motyw przewodni kampanii pokazujący metamorfozy mieszkania po zmianie podłogi. Kampanię rozpoczyna 30 i 15 sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany również w kinach. Zobaczymy również outdoor, a także ogłoszenia w prasie branżowej oraz magazynach life-stylowych i kobiecych. Kampania potrwa do końca lata. Just pracuje dla Komfortu od 2005 roku.
Media do kampanii zakupiły domy mediowe: Media Concept i Carat.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Komfort