Ofensywa Radia Plus
Kampania promocyjna Radia Plus Łagodne Przeboje
4 maja ruszyła nowa kampania Radio PLUS Łagodne Przeboje. Jej celem, jak informuje nadawca, jest "przypomnienie i podkreślenie wizerunku stacji, której słuchanie gwarantuje pełny relaks oraz najlepszą rozrywkę również w pracy".
W nowej kampanii wykorzystano billboardy, reklamy w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, plakaty w autobusach, tramwaje oraz slajdy kinowe.
Tym razem kampania promocyjna obejmuje miasta o średniej wielkości: Białystok, Kielce, Radom, Koszalin, Gorzów, Legnica, Wałbrzych, Inowrocław, Głogów oraz Szczecin i Łódź. Wykorzystano nośniki, głównie AMS-u, a billboardy zostały umieszczone przy głównych ciągach komunikacyjnych. Dodatkowo mieszkańcy Głogowa zobaczą reklamę Radia PLUS Łagodne Przeboje na megaboardzie, natomiast w Łodzi będzie można usłyszeć dźwiękową reklamę w tramwajach.
Celem przekazu kampanii jest ukazanie Radia PLUS Łagodne Przeboje jako najlepszego medium do słuchania w pracy.
- Ten wizerunek podkreślamy proponując naszym słuchaczom codzienny konkurs. Przez pełne dwa miesiące- maj i czerwiec- będziemy zachęcać do słuchania Radia PLUS Łagodne Przeboje i wzięcia udziału w konkursie "ZNAJDŹ GWIAZDĘ TEJ GODZINY". Codziennie między godz. 10.00 a 15.00 słuchacze będą mieli trzy szanse na zdobycie gotówki - za każdym razem po 500 zł - czytamy w komunikacie Radia Plus.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Radia Plus