Ofensywa miesięcznika 'Podróże'
19 kwietnia rozpoczyna się drugi etap kampanii promującej 'Podróże' w zmienionej formie (m.in. nowe logo, makieta i zawartość merytoryczna).
Majowe „Podróże” będą promowane w stacjach: TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TVN7 i TV4. Spot telewizyjny wyprodukowała firma Avantgarde Productions, a media zaplanował i zakupił MindShare. Reklama prasowa pojawi się m.in. w tygodniku „Przekrój” oraz magazynach Wydawnictwa Murator. Bannery internetowe ukażą się w serwisach branżowych, w portalach turystycznych i serwisach internetowych wydawcy.
Autorem i koordynatorem całości kampanii jest Dział Marketingu – Wypoczynek i Hobby Wydawnictwa Murator.
„Podróże” nr 5/2007
miesięcznik
Redaktor Naczelny: Bożena Makowska
Format: 180 x 232 mm
Objętość: 124 strony
Nakład: 40 000 egzemplarzy
Cena: 7,90 zł
Dołącz do dyskusji: Ofensywa miesięcznika 'Podróże'